IMG_0045_edited.jpg

Niveau 1 - Grundkursus

Impro comedy er meget mere end sjov og spas. Med improvisationens værktøjer bliver du bedre til at kommunikere, lytte, samarbejde, udvikle dig kreativt og smide kontrollen væk.

Vores tidligere elever har beskrevet kurset som en ordentlig selvtillids-, kreativitets- og latterindsprøjtning! Vi er meget enige. Impro comedy er en teaterform, som booster dig med tryghed, fantasi og troen på, at dine egne bud er gode! Selv den mindste lille spæde tanke, kan vokse fra en enkelt replik til en storslået improviseret sketch. Vi skal altså med andre ord arbejde med, hvordan vi skaber de magiske øjeblikke.

På Improskolen KBHs 'Grundkursus i Impro Comedy' skal du blandt andet arbejde med:

Ja, og! (Tanken om at bygge videre på hinandens idéer)

Karakterarbejde (Skab geniale karakterer ud fra simple valg)

Brugbare fejl (Lær at se fejl som gaver og ikke begrænsninger)

Group Mind (Gruppens kreative fælleshjerne, hvor egoet smides)

Ligegyldigt om du er en erfaren skuespiller eller højst har sunget lidt i badet, så kan du deltage på kurset! Faktisk håber vi, at vores elever er så forskellige som overhovedet muligt, da det ofte skaber et endnu stærkere og mere harmonisk hold.

Så hvis du har mod på at være tilstede i nuet på scenen og arbejde sammen i flok om at improvisere scener om alt fra dåsetun til underjordiske tunneller som fører ud til en ny og uudforsket verden.. jamen.. Så er det nu du tilmelder dig. Vi garanterer et sikkert rum, hvor du kan slippe kontrollen og opdage helt nye sider af dig selv.. og nå ja, så garanterer vi, at du ikke fortryder det her kursus- nogensinde.

HVORNÅR:

Undervisningen finder sted på Lygten St., Lygten 2 KBH NV
Forløbet strækker sig over 8 mandage 19.00-21.30 med en valgfri visning d. 7. oktober kl. 19

August: 12, 19, 26

September: 2, 9, 16, 23, 30

BETALING

1.700 via Mobilepay 68877 (firmanr.).

Spørg for kontooverførsel og faktura.
HUSK at skrive ''NAVN + Grundhold''
Deltagerantal: 12-18
Betalingsfrist d. 1/8-24. Først til mølle.
Når du har betalt, så send en mail til improskolenkbh@gmail.com, så sender vi en bekræftelse.
Du er tilmeldt, når du har betalt. Betaling er bindende.