IMG_0045_edited.jpg
Niveau 3a - Teatersport

Teatersport er for jer med en vis improerfaring og viden om grundprincipperne, der gerne vil fokusere mere på teatersport/shortform. Du skal derfor enten have taget Grundkursus for Øvede hos Improskolen KBH eller kende til grundteknikerne fra et andet kursus.
Vi lægger stor vægt på at frembringe sjov og intelligent komik gennem grundlæggende improøvelser, men med særlig fokus på de mange Shortform-games.
Det handler ikke om store briller og udklædningstøj, men om at finde din egen komik i samspil med andre.
Teatersport bliver af mange anset som en nem og plat disciplin, hvor holdet spiller mod hinanden, men vi ønsker at tydeliggøre teknikken bag genial impro. Hvis det ser nemt ud, så er det som regel fordi holdet er kreativt tænkende, utroligt samspillet og altid et skridt foran publikum.
Så kunne du tænke dig at
skærpe din kreativitet og samtidig styrke dine færdigheder, som du kan bruge i alle livets facetter, så meld dig til, du vil ikke fortryde det.

UNDERVISER:

Martin Winther-Zarp

HVORNÅR:
Undervisningen finder sted på Lygten St., Lygten 2 KBH NV

Forløbet strækker sig over 8 mandage 19.00-21.30 med en valgfri visning d. 16. december

Oktober: 21, 28

November: 4, 11, 18, 25

December: 2, 9

BETALING
1.900 kr. via Mobilepay 68877 (firmanr.).

Spørg for kontooverførsel og faktura.
HUSK at skrive ''NAVN + Teatersport'
Deltagerantal: 12
Betalingsfrist d. 15/10-24. Først til mølle.
Når du har betalt, så send en mail til improskolenkbh@gmail.com, så sender vi en bekræftelse.
Du er tilmeldt, når du har betalt. Betaling er bindende.