18557148_10154321267017105_5411245647917

Niveau 2 - Impro for Øvede

Vi vil på dette kursus arbejde videre med det I har lært på Grundkurset og raffinere jeres talent, så I bliver endnu bedre udi improens kunst.
Kurset vil tage afsæt i teorier og øvelser fra Impro Comedy både fra langform og teatersport. I løbet af kurset vil deltagerne veksle mellem gruppeøvelser, samt personlig feedback. Både øvelser og teori vil have direkte kobling til det at performe individuelt og som del af en gruppe. Vi kommer til at arbejde med scenisk udtryk, karakterarbejde, komik, historieopbygning/fortælling, energi og status. Tilsammen skal dette øge deltagernes evner til at improvisere og blive mere fortrolige med impro comedy'ens mange udtryksformer og værktøjer.
For at deltage på dette kursus skal du have taget et grundkursus hos Improskolen. Er du blevet undervist i grundteknikkerne hos andre kursusudbydere, kontakt venligst Improskolen angående mulighed for optagelse, da vi ønsker et relativt homogent hold, hvor deltagerne er på et fælles udgangspunkt for en god træning.

UNDERVISER: Martin Winther-Zarp

HVORNÅR:
Undervisningen finder sted på Lygten St., Lygten 2 KBH NV

Forløbet strækker sig over 8 mandage 16.30-18.30 + en visning d. 7. oktober kl. 19

August: 12, 19, 26

September: 2, 9, 16, 23, 30

BETALING:
1.450 kr. via Mobilepay 68877 (firmanr.).

Spørg for kontooverførsel og faktura.
Husk at skrive 'NAVN + Fortsætter'
Deltagerantal: 14.
Betalingsfrist d. 1/8-24 Først til mølle.
Når du har betalt, så send en mail til improskolenkbh@gmail.com, så sender vi en bekræftelse.
Du er tilmeldt, når du har betalt. Betaling er bindende.

Ved betaling tilmeldes du automatisk vores nyhedsbrev, som altid kan afmeldes.

Vi glæder os til at se dig!