Improskolen KBH

Improskolen KBH blev etableret i april 2018 af Susanne Billeskov og Martin Winther-Zarp efter flere års samarbejde.

De underviste i impro comedy rundt omkring i København, og fik muligheden for at købe sig ind i egne lokaler og samle al undervisning et sted.

Efter et år på Vesterbrogade rykkede undervisning til større lokaler, da de indgik et samarbejde med spillestedet Lygten St., hvor eleverne også spiller deres afsluttende shows.

​

Improskolen KBH er en fusion af 'Åben Træning', School of ICU og undervisernes egne praksisser.

​

Visionen er at skabe et solidt undervisningsmateriale med Danmarks mest erfarne undervisere, og det må man sige, at vi har fået. Stort set alle vores undervisere lever af scenekunst som spillere og undervisere.

​

Vi bestræber os på at lave undervisning til alle niveauer, så du kan trygt komme til os uanset, om intentionen er at have det sjovt, udvikle dig som mennesker eller blive en bedre skuespiller.

​

Hvis du kunne tænke dig at høre mere, så skriv eller ring til os.

improskolenpix_edited.jpg